С побежденным Азгэлором Пылающий легион сделал еще одну попытку вторгнуться в Азерот. Теперь Орда движется назад в калимдор, и ночные эльфы пытаются остановить вторжение. Однако, пылающего легиона не что не остановит перед целью уничтожить Азерот.
- All the custom campaign buttons in the campaign loading screen have been reset - Increased the model size of all dreadlords by 0.15 - Minor changes to cinematics in all maps, including dialogue changes - Added in additional in-game dialogue when the player saves the Doom Guard in Chapter 1 - Minor terrain changes in all maps - The Night Elves in Chapter 1 no longer have Shadow Meld - Decreased the experience gain rate for the player’s heroes in Hard version for Chapters 2 & 3 - Fixed a bug in Chapter 2 when no in-game dialogue would play the first time the player encounters Naga - Fixed a problem in Chapter 2 where a Hydra creep would not drop any items when killed - Increased the Naga Sea Witch’s damage by 15 in Hard version for Chapters 2 & 3 - Added in more runes from killing enemy units/crates in Chapters 3, 4, 8 & 9 - Fixed a bug in Chapter 5 where Varimathras would appear at the undead shipyard if the first cinematic is skipped - Added in-game dialogue the first time Wind Riders attack the player in Chapter 5 - Increased the starting gold for the player in Hard version in Chapter 5 from 1000 to 1250 - Improved the AI for the Santron Reinforcements in Chapter 6 - The buff animation for Death Curse has been changed (to not look like Parasite) - Increased the cooldown of the Tauren’s reincarnation ability in Chapter 6 from 0 seconds to 60 seconds - The Human Archmage can no longer use Mass Teleport in Chapter 7 - Reduced the overall difficulty of Chapters 7 & 9, for both Normal and Hard version - Siege Engines can now attack ground units in Chapter 7 - Searing Blade now allows heroes to attack air units - Added an additional gold mine in Chapter 9 - Increased the gradual handicap gained by Garithos’s Forces in Hard version for Chapter 10 - Increased the damage caused by all enemy heroes in Hard version for Chapter 10 - Numerous small changes throughout the campaign have been made
Рекомендации к установке карты: Поместите скачанную карту в папку Maps в той директории, в которой у вас установлена сама игра; обновите игру до последней версии (для этого можно скачать патчи с сайта из раздела "Патчи" или просто зайдя в систему Battle.net, если вы являетесь владельцем официальной русской версии игры от компании "СофтКлаб". Решение проблем при установки патча вы можете найти здесь. Прочие решения вы можете найти здесь.
Dawn Of The Dead, создатель которой, выставляет её в Defense / Survival, не совсем, как мне кажется соответствует данной категории, поскольку задача десяти игроков, предельно допустимых для игры на карте, просто напросто попытаться выжить, на враждебно настроенной территории полуразрушенного города, наводнённого бесчисленными ордами оживших мертвецов. У всех игроков есть возможность выбора своего бойца из возможных семи видов: Operative, Grunt, Scout, Medic, Demolitions, Engineer, Soldier. Хочу отметить что при игре полным составом, лучше, чтоб в наличии команды были воины всех типов. Во время игры попадаются интересные виды оружия и амуниции, ускоряющие инъекции и т.п. Всем кто решиться выжить в одного на этой карте, моё глубочайшее почтение и пожелание удачи.