Прекраснейшая карта жанра AoS обновления от 08.09.2012 года.Это карта не кого не оставит равнодушным,неплохой ландшафт,карта особенно понравиться любителям доты. Особенности и различия с первой частью карты: Три линии вместо двух; Нейтралы будут поставлены заново; Герои будут сделаны с нуля, но на идейной основе героев прошлого OaD'a. Также будут совершенно неизвестные доселе персонажи; Система 12-ти слотов под артефакты (переключающиеся нажатием ESC) вместо с отношением предметов под каждый слот: оружие, щит, перчатки, броня, сапоги, шлем; Устранение спавнкиллов радикальным способом; Система стихий, которая разнообразит стандартную прокачку героев; Красивый ландшафт; Доведённый до ума ИИ; Раса Temple Ancients, которая пытается уничтожить обе базы, используя метод развития; Два босса, а не один; Интерактивный выбор героев, который полюбится в особенности новичкам, так как его интерфейс дружественен для них; Многие другие интересные особенности, которые ещё не раз вернут вас в мир Оазиса и Пустыни.
General Changes: Optimized overall code and systems resulting less lag. Added Runes. Removed the sound from the blood effect that trigered on each attack. Fixed a bug that allowed to leave gold of owner of dying hero without substracting bounty of killing hero if the gold of owner of dying hero was less than bounty. Fixed a bug that calculated and showed the XP amount for herokilling wrong if hero was killed by missile. Hero kill now gives 80 + 8 * level of killed hero experience. Suicides can no longer result killing spree. If killed hero was on the killing spree, the message about stopping the killing spree will be displayed instead of normal one. Killing spree stopping also gives bonus gold now. Maximal bonus (Godlike stage) - 315 gold. If hero was killed by forest creeps 37 * level of the forest creep who killed the hero will be taken. If hero was killed by the Desert or the Oasis side, 270 gold will split. If forest creep lasthitted the hero, assisters will now display properly. If hero suicided, (level of this hero * 8 + 125) gold will split. Blood effect won't trigger now if damage dealt equal to 0. Heroes now receive heavy negative HP Regeneration when entering the enemy's inner base. Killing Spree stage now also displays the gold your hero got for it. Fixed the specific bug with hero disappearing after pick. Removed the opportunity to control lane creeps and towers. Available modes are separated from hints at game start now. All forest creeps now have a reward equal to 46 * level of killed creep. Experience is rescaled: with every level you gain you will need more experience to reach next one. Corrected pathing in terrain zones that are surrounded by yellow
Рекомендации к установке карты: Поместите скачанную карту в папку Maps в той директории, в которой у вас установлена сама игра; обновите игру до последней версии (для этого можно скачать патчи с сайта из раздела "Патчи" или просто зайдя в систему Battle.net, если вы являетесь владельцем официальной русской версии игры от компании "СофтКлаб". Решение проблем при установки патча вы можете найти здесь. Прочие решения вы можете найти здесь.