Со смертью Азгалора, пылающий легион провалил очередную попытку вторжения в земли Азерота. Теперь орда возвращается в опустевший Калимдор, где стражи намерены сдерживать вторжение, пока ещё, малых сил неприятеля. Однако Пылающий легион не остановится не перед чем, чтобы уничтожить Азерот, у них есть ещё один план...
- Slight terrain improvements in all Chapters - Slight dialogue changes in all Chapters - The Crystal Ball in Chapter 2 has been removed. Instead, it has been replaced with additional creeps - Drek’Thar no longer casts Earth Totem in Chapter 6 - Included additional in-game dialogues throughout Chapters 1 to 9. Many of these dialogues include character voices taken directly from the Warcraft 3 Sound Editor - Ancient Protectors in Chapter 1 now have Heavy Armor in Normal version - All Quest Descriptions have been revised to fix grammar errors - In Chapter 4, the Halls of the Dead can no longer be upgraded into a Black Citadel. In addition, Scrolls of Town Portal are no longer available for purchase in this mission - Fixed a bug which allowed the player’s heroes to teleport away during the start of a cinematic - The cooldown for Dalvengyr’s Death Curse ability has been reduced from 240 to 180 seconds. In addition, Dalvengyr will have full mana when he revives from a unit - The Santron Reinforcements in Chapter 6 have gained a new Hero: Rokhan - The doodad Watch Towers in Chapter 6 have been replaced with unit Towers that attack the player’s forces - Destroyers are now available for training in Chapter 6. In addition, Frost Wryms are now available for training in Chapter 7 - A Gold Mine in Chapter 9 has been replaced with a Goblin Merchant - Fixed Araj’s Tome of the Shadow Order description in Chapter 8 - The second main Quest Objective in Chapter 9 has been slightly modified: Once the Human Guards have been destroyed, a cinematic will play of the Undead establishing a base and taking over the Human’s Gold Mine. This saves the player from building an entire base from scratch - The Human waves in Chapter 10 now choose their paths in a more random fashion - Included more health items at the start of Chapter 8 in Normal version - The health of enemy Heroes in Chapter 10 have been slightly increased - Magroth the Defender now casts Sleep in Chapter 10 - Fixed a problem in Chapter 10 where Araj would not regenerate any health after receiving damage - Enemy Human Heroes no longer gain experience or levels in Chapter 7 - Reduced the attack range of Ballista from 1150 to 1000
Рекомендации к установке карты: Поместите скачанную карту в папку Maps в той директории, в которой у вас установлена сама игра; обновите игру до последней версии (для этого можно скачать патчи с сайта из раздела "Патчи" или просто зайдя в систему Battle.net, если вы являетесь владельцем официальной русской версии игры от компании "СофтКлаб". Решение проблем при установки патча вы можете найти здесь. Прочие решения вы можете найти здесь.
Во-первых зачем заливать , то что уже давным-давно залито и не раз , во-вторых какого хуя детерок не в Лордероне? В-третьих Тикондрус умер от руки Иллидана , НАВСЕГДА!
Формат: совместная игра Размер: малый Ландшафт: Ашенваль Направленность: командная игра Максимальное число игроков: 9 Рекомендуемое число игроков: 9 Важность знания английского: низкая
Ресурсы: используется только золото Добыча ресурсов: выдаются за уничтожение монстров, а также при выигрыше в местной «рулетке» На что можно потратить ресурсы: башни, улучшения Нейтральные здания: отсутствуют